«Табыс симфониясы» педагогикалық шеберлік байқауының үшінші кезеңінің қорытындысы шығарылды
13-02-2023 08:51
«Табыс симфониясы» педагогикалық шеберлік байқауының үшінші кезеңінің қорытындысы шығарылды

      Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығы 2023 жылғы 10 және 13 ақпанда «Табыс симфониясы» орыс тілі мен әдебиеті және шет тілдері жас педагогтары байқауының үшінші кезеңінің қорытындысын шығарды. Үшінші кезеңде бейне сабақтар байқауына 13 орыс тілі мен әдебиеті және 20 шет тілі мұғалімдері қатысты. Мұғалімдер қазылар алқасының назарына байқау ережесінде ұсынылған критерийлерге сәйкес бағаланған бейнесабақтарды ұсынды. Байқауға қатысушылар ұсынған жұмыстардың ішінде келесі мұғалімдердің сабақтары үздік болды:

Широченко Оксана Алексеевна, Шахтинск қаласының орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі;

 Наместникова Вероника Владимировна, Қарағанды қаласының орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі;

Мерген Айжан, Теміртау қаласының орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі;

Кайроллиева Арайлым Маратовна, Балқаш қаласының ағылшын тілі мұғалімі;

Исламова Александра Аликовна, Бұқар Жырау ауданының ағылшын тілі мұғалімі;

Несіпбек Алтынай Сейтқазықызы, Қарағанды қаласының ағылшын тілі мұғалімі.

Байқауға қатысқан сегіз мұғалім қажетті балл жинай алмай, келесі кезеңге өтпеді.

Қазылар алқасының мүшелері жас қатысушыларға сабақ құрастыру кезінде не нәрсеге назар аудару керектігін еске салды. Айымгуль Сарсенбаевна заманауи сабақ балалар үшін қызықты әрі проблемалы болу керек екенін атап өтті. Ең алдымен мұғалімнің оқушыларды белсенді оқуға тартуы, зерттеу дағдыларын дамытуы, оқушыларды бағалау процесіне тартуы маңызды. Мұғалім жаңа тақырыпты қаншалықты көркем айтса да, оқушылар пассивті тыңдаушы болмауы керек, өйткені олар ақпараттың аз бөлігін ғана игереді.

Анастасия Сергеевна лексикалық және грамматикалық материалдарды түсіндіруде мұғалімнің сөйлеуінде ағылшын тілін қолдану маңызды екенін атап өтті. Интернет технологияларын қолдана отырып, оқушылардың сөйлеу және коммуникативтік дағдыларын дамыту үшін тапсырмаларды әзірлеу маңызды, ал оқытудың белсенді әдістерін қолдану ағылшын тілін оқытуда мотивацияны арттыруға ғана емес, сонымен қатар оқушыларды бір-бірімен өзара әрекеттесуге үйретеді.

Лариса Михайловна байқаудан шығып қалған қатысушыларды қолдап, қол жеткізген жетістіктерімен тоқтап қалудың қажеті жоқ екенін, алға ұмтылу, кәсіби шеберлік байқауларына қатысу, қателерді түзетуді үйрену маңызды екенін және бұл конкурс қатысушылардың жаңа биіктерге көтерілуінің бастамасы ғана екенін атап өтті.