2025 жылғы 06 наурызда Қарағанды облысында білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығы «Web-мастер» жобасы аясында облыстық «Сайт құру» байқауыныңқатысушыларды марапаттау рәсімі өткізілді.
«Сайт құру» байқаудың мақсаты, танымдық қызығушылықтарды қалыптастыру, инновациялық құзыреттіліктерді, WEB-технологиялар саласындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту, сондай-ақ облыстың білім беру ұйымдарында ақпараттық ресурстарды дамыту.
Байқау 2 кезеңде өтті:
I кезең-сырттай кезең: 03.02.2025-14.02.2025ж. Байқаудың бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша жеңімпаздар екінші кезеңге жіберілді.
II кезең - облыстық деңгей, 2025 жылғы 26 ақпанында өткізілді. Байқаудың күндізгі кезеңінде қатысушылар өздерінің Web-сайттарын қорғады.
Сайт құрастырушыларын пайдаланусанаты бойынша:
Сайт құрастырушыларын пайдаланусанаты бойынша 3 орын алғаны үшін Балқаш қаласы «№9 жалпы білім беретін мектебі» КММинформатика пәнінің мұғаліміЕрмекова Асель Асхатовна;
Сайт құрастырушыларын пайдаланусанаты бойынша 2 орын алғаны үшін Темиртау қаласы «№21 жалпы білім беретін мектебі» КММ информатика пәнінің мұғалімі Шепеленко Светлана Викторовна;
Сайт құрастырушыларын пайдаланусанаты бойынша 1 орын алғаны үшін Қарағанды қаласы «№3 гимназиясы»КММ, информатика пәнінің мұғалімі Әділхан Гүлзирамарапатталады.
Web бағдарламалау тілдерін пайдаланып, бастапқы кодты ұсыну санаты бойынша
Web бағдарламалау тілдерін пайдаланып, бастапқы кодты ұсыну санаты бойынша 3 орыналғаны үшін Осакаров ауданы«№6 жалпы білім беретін мектебі» КММтарих пәнінің мұғаліміКостичану Юрий Васильевич;
Web бағдарламалау тілдерін пайдаланып, бастапқы кодты ұсыну санаты бойынша 2 орыналғаны үшін Шахтинск қаласы «№7жалпы білім беретін мектебі»КММ информатика пәнінің мұғаліміСибанбай Абай Мухтарулы;
Web бағдарламалау тілдерін пайдаланып, бастапқы кодты ұсыну санаты бойынша 1 орыналғаны үшін Қарағанды қаласы «Мағжан Жұмабаев атындағы гимназиясы»КММ информатика пәнінің мұғалімі Бердиходжаев Адилбек Сайлауовичмарапатталады.
Байқаудың барлық жеңімпаздарын құттықтаймыз!





umc-ro@umckrg.gov.kz









